کد لوگوهای سه گوشه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

www.faater110.ir

.:: نویسندگان ::.

مدیر وبلاگ: پلاک [66]


صراط الحمید [57] (@)

تسا 110 [36] (@)

خاکریز [12] (@)

تمّار [5] (@)

افسر جنگ نرم [40] (@)

مرصاد [78] (@)

متکلم وحده [23] (@)

فرهنگ قرآنی [1] (@)

چادر خاکی [4] (@)

حجاب فاطمی [55] (@)

به سوی موعود 1 [14] (@)

شهید313 [90] (@)

زینبی ام [0] (@)

علی.. [5] (@)


آرمانخواهی انسان، مستلزم صبر بر رنجهاست؛ پس برادر خوبم، برای جانبازی در راه آرمانها، یاد بگیر که در این سیاره ی رنج، صبورترین انسانها باشی. (شهید آوینی) تماس با ما

ذکر امروز
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

قرآن آنلاین به همراه ترجمه گویا

اسلام کوئست

دروس اخلاق استاد محمد شجاعی

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

آستان قدس رضوی

مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
جامعه مهدوی

مجموعه کلیپ صوتی
«جامعه ی مهدوی»
دانلود کنید:

معیارهای جامعه ی مهدوی در کلام استاد پناهیان

نحوه تربیت صحیح در جامعه مهدوی چیست؟

امام زمان علیه السلام، به خاطر چه کسانی غایب است؟

جامعه مهدوی بدی ها را ذوب می کند

در جامعه مهدوی نگاه عوامانه وجود ندارد

در جامعه مهدوی نفاق، ذلیل می شود

در جامعه مهدوی، مردم به هم محبت دارند

محبت، اسم دین من است

امام شناسی خود را قوی کنید

منبع:
www.snn.ir

موسیقی وبلاگ
آمار بازدید
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدید: 447165
  • 77

    رحیم‌پور ازغدی در اجتماع دانشجویی "اعدام حقیقت":

    تاریخ نشان داده که "شیعه" با خون سرکوب نمی‌شود/ آل‌سعود از میان برود، رژیم‌صهیونیستی هم ظرف 6 ماه سقوط می‌کند

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این حکم اجرا شود به نفع شیخ نمر و اسلام است چرا که شهادت وی افتخار و سعادتی برای او بوده و پیروزی برای نهضت اسلامی است.

    به گزارش خبرنگار دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"،محمد حسن رحیم‌پور ازغدی در اجتماع دانشجویی «اعدام حقیقت» که ظهر امروز در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: این اجتماع برای استیضاح حاکمیت آل سعود در خصوص صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمر تشکیل شده است اما من در این جلسه می‌خواهم رژیم آل سعود و حاکم عبدالله را محاکمه کنم.

     


    وی با اشاره به حکم اعدام آیت الله شیخ نمرتصریح کرد: اگر این حکم اجرا شود به نفع شیخ نمر و اسلام است چرا که شهادت وی افتخار و سعادتی برای شیخ نمر بوده و پیروزی برای نهضت اسلامی است.

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت: اسلام و تاریخ نشان داده است که شیعه با خون سرکوب نشده و هر چه بیشتر خون مسلمانان را ریختند آن‌ها بیشتر پیروز شدند.



    رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: دولت آل سعود بیشتر نگران منافع خودشان هستند.

     

    وی با اشاره به اینکه این جلسه محاکمه آل سعود و شخص شاه‌عبدالله و همچنین رهبران تکفیری است گفت: حکومت آل سعود جرأت اجرای این حکم را ندارد البته به نفع شیخ نمر و اسلام است که این حکم اجرا شود زیرا در نگاه اسلام شهادت، سعادت است و این سعادت برای شیخ نمر وجود داد و همچنین ریختن خون مظلوم به نفع پیروزی نهضت است.

     

    رحیم پور افزود: رژیم آل سعود بیش از هر چیزی در این مساله نگران منافع خود است و جرأت اجرای این حکم را ندارد. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نکاتی خطاب به آل سعود گفت: چندین سوال از آل سعود در این زمینه وجود دارد اینکه حاکمیت آل سعود در کشور عربستان به عنوان تنها حاکمیت و کشوری است که به نام خانواده آل سعود نامیده شده است و این کشور تنها کشور در جهان است که به نام خانوادگی عنوان می‌شود. 

     

    رحیم‌پور ازغدی افزود: در این کشور برای کنترل جهان اسلام، اسلام تحریف می‌شود و تهدید اسلام اقدام مشترک آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و همه این اقدامات به منظور ایجاد تحریف در اسلام و حفظ موجودیت اسرائیل صورت می‌گیرد. 

     

    وی با بیان اینکه همه طرح‌هایی که این حکومت برای رسیدن به اهداف خود انجام داده است، با شکست روبه‌رو  شده است، یادآور شد: مساله و موضوع اعدام شیخ نمر مساله مذهبی نیست و نباید در این زمینه در دام دشمن و بحث شیعه و سنی بیافتیم. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه جنگ بین مذاهب برای آمریکا، انگلیس و اسرائیل بهانه است، گفت: این دولت‌ها و آل سعود به دنبال نتایج سیاسی این اقدام هستند و ما باید مراقب باشیم در دام و بازی دشمن در این خصوص نیفتیم و بیشترین قربانیان این توطئه از کشورهای اسلامی لیبی، عراق و پاکستان وجود دارند. آل سعود نیز تنها به دنبال منافع خود است. 

     

    رحیم‌پور ازغدی با طرح این سوال که آیا آل سعود عقل سیاسی دارد، خطاب به این دولت گفت: شما کاری کردید که شیعه و سنی با شما دشمن شوند. در عراق و سوریه میلیاردها دلار از پول نفتی خود خرج کردید اما همه گروه‌های اسلامی چه شیعه و چه سنی در این کشور با شما دشمن شدند و هدف نهایی‌تان این بود که حاکمیت‌تان و رژیم‌های وابسته به شما در منطقه حفظ شود. 

     

    وی ادامه داد: امروز در سوریه و عراق 2 قدرت وجود دارد و حکومت‌هایی با دموکراسی و انتخابات روی کار آمد که شما پایین‌ترین خط امنیت را برای آنها متصور نشدید. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وهابیت 3 خلیفه سنی با گرایش‌های وهابی و تکفیری وجود دارند که هیچ‌کدام یکدیگر را قبول ندارند و نفرت شیعه و سنی نسبت به همه آنها برانگیخته شده است. 

     

    رحیم‌پور ازغدی افزود: اگرچه این گروه‌ها با دلارهای نفتی آل سعود روی کار آمدند، اما همان ابتدا اعلام کردند که با آل سعود دشمن هستند، اگر هدف‌تان در سوریه و عراق تضعیف شیعه بود می‌بینید که امروز شیعه به هیچ اندازه‌ای مانند امروز دارای اقتدار نبوده است.

     

    وی با اشاره به واکنش دولت‌ها و رسانه‌های غربی در خصوص انقلاب یمن نیز گفت: وقتی پایتخت یمن توسط انصارالله سقوط کرد شبکه 24 فرانسه اعلام کرد که چهارمین پایتخت عربی هم توسط تهران فتح شد که این حرف 2 بخش دارد. اینکه یک اعتراف به عجز و ناتوانی در برابر جهان اسلام است و بخش دیگر حرف‌شان که در واقع تحقیر اعراب و پشتکار دادن به آنها بود که آنها را به سمت کشتار بیشتر ترغیب کنند و بخش دروغ حرف‌شان برای اهل سنت و اعراب و ترکیه این بود که مراقب باشید زیر سیطره حکومتی فارسی نروید. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این اعتراف شما نشانه عجز و ناتوانی‌تان است که البته توطئه‌ای پشت آن وجود دارد زیرا شما به هر کدام از این کشورها در 100 سال گذشته میلیاردها دلار دادید حتی در بحرین دخالت نظامی کردید اما این کشور هیچ وقت مثل امروز یکپارچه علیه شما نبوده است زیرا طرح‌های شما هیچ وقت عقلانی و به نفع خودتان نبوده است. با اخوانی‌ها در مصر شرط گذاشتید که علیه اسرائیل نباشید و رابطه‌تان را با آن قطع نکنید در عوض علیه ایران باشید و رابطه‌تان با سوریه قطع کنید که در نهایت دیدید که به شما خیانت کردند و امروز همین اخوانی‌ها که سرشان کلاه گذاشتید بیش از 80 درصد جریان اخوانی‌ها با شما مشکل دارند.

     

    رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه طی 30 سال اخیر غرب برای اینکه از اسلام انقلابی و اصیل می‌ترسید به دنبال راهکاری برای عدم اقبال جوانان سنی به سمت اسلام انقلابی بود، گفت: آنها گرایش‌های مختلف وهابی را در اذهان جوانان سنی پرورش دادند اما سوال این استکه آیا این مساله به نفع آنها تمام شد، در حالی که همه این گروه‌ها با دلارهای نفتی آل سعود آموزش دیدند و پرورش یافتند اما اکثرشان امروز علیه این حکومت هستند و از اسلام شما خوششان نمی‌آید زیرا اسلامی که شما ارائه می‌دهید اسلام منهای عقل، اخلاق، عدالت و مبارزه علیه استکبار است. اسلام کفر است و در روش خود خشن و بی‌منطق عمل می‌کند. همه اهل اسلام چه سنی و چه شیعه را تکفیر می‌کند.

     

    وی با بیان اینکه نباید گذاشت در این مساله سر مسلمانان را کلاه بگذارند و جنگ‌های امروز جهان اسلام را جنگ مذهب بین سنی و شیعه تعریف کنند، گفت: مساله مساله خیانت به مکه و مدینه است. خیانت به قرآن و ظلم به اسلام است نه شیعه و سنی. آل سعود از موسسین رژیم صهیونیستی بود و به دنبال این است که مسائل جهان اسلام را امروز مساله‌ای مذهبی جلوه دهد در حالی که درد آن مذهبی نیست حتی وهابیت هم نیست و  وهابیت ایدئولوژی شد که به روش غارت آنها مشروعیت بخشد. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه سخنان خود با اشاره به شخصیت شیخ نمر گفت: شیخ نمر به عنوان یکی از روحانیون شیعه منطقه وسیع سالهاست در عربستان ممنوع‌المنبر بود و در بیداری اسلامی سخنانی را در سراسر جهان اسلام و عربستان برای روشنگری این حرکت انجام داد. 

     

    رحیم‌پور ازغدی با اشاره به اینکه شیخ نمر چند سوال از رژیم آل سعود پرسید و به خاطر همین به زندان رفت و امروزه برای او حکم اعدام صادر می‌کنند، گفت: یکی از سوال‌های نمر این بود که از آل سعود این بود که چرا نمی‌گذارید مسلمانان مسجد داشته باشند و از آزادی‌های مذهبی و سیاسی برخوردار باشند. حتی سنی‌های عربستان و غیروهابی نیز از آزادی‌های سیاسی و مذهبی محروم‌اند و شیعیان نیز در این شرایط به سر می‌برند در حالی که طبق آمارهایی که در خارج از عربستان گرفته شده است، نزدیک به 20 درصد از مردم عربستان شیعه هستند اما از حداقل حقوق خود محروم‌اند.

     

    وی  با اشاره به سوال بعدی نمر از آل سعود گفت: نمر اعلام می‌کند اسلامی که می‌خواهید برای اعراب و سوریه تعریف کنید و اجرا کنید یک صدم آن را هم برای عربستان و مسلمانان آن تعریف کنید. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه محروم‌ترین مردم عربستان شیعیان هستند، گفت: نمر از آل سعود می‌پرسد که چرا مردم شیعه عربستان که در مناطق نفتی این کشور زندگی می‌کنند محروم‌ترین و گرسنه‌ترین مردم عربستان هستند، و چرا نباید سهمی از این نفت‌ها به آنها برسد، چگونه می‌شود که همه درآمدهای نفتی عربستان که میلیاردها میلیارد است صرف سرپا نگه داشتن حکومت‌های وابسته به عربستان در منطقه می‌شود و به مردم عربستان چیزی نمی‌رسد.

     

    رحیم‌پور ازغدی با اشاره به اینکه نمر ضمن انتقاد از زندانیان حاضر در عربستان اعلام می‌کند چرا زندان‌های آل سعود مملو از منتقدین غیرمسلح است که فقط به واسطه سوال به زندان رفته‌اند و اینکه چرا غرب با تمام قوا از حکومت آل سعود با وجود اینکه حقوق بشر را رعایت نمی‌کند، حمایت می‌کند. 

     

    وی گفت: اینها تنها جرم شیخ نمر در عربستان بود و به واسطه همین چند سال او را چندین بار مورد ضرب و شتم قرار دادند و در نهایت زندانی کردند و به اعدام تعزیری محکوم کردند و این همان شخصی بود که وقتی جوانان شیعه می‌خواستند در برابر آل سعود مسلح شوند، گفت: قدرت کلمات ما از گلوله آنها بیشتر است. بگذارید آنها گلوله به سمت ما پرتاب کنند و ما با کلمات و حرف‌هایمان مقابل آنها می‌ایستیم.

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه دلارهای نفتی عربستان امروز بین دیکتاتوری‌های کشورهای منطقه تقسیم می‌شود و سر از مراکش تا یمن و پاکستان درمی‌آورد، گفت: این بازی پروژه آمریکایی- انگلیسی بود که این جنگ‌ها را مذهبی جلوه دهد و اصل ماجرا این است که دلارهای نفتی عربستان و این ماجراها باید به امنیت رژیم صهیونیستی کمک کند.

     

    وی گفت: پیش‌بینی من این است که اینها می‌خواهند یمن را به سوریه و عراق تبدیل کنند. سیاست آنها این است که اگر نتوانند کشور و دولتی را همراستا با خود سازند جنگ تکفیری به اسم درگیری با شیعه راه می‌اندازند و هرجا که نتوانستند آن را بگیرند آنجا را تبدیل به سرزمین سوخته می‌کنند.

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه هدف غرب و ایادی‌اش تنها کمک به حفظ صهیونیست است ادامه داد: از ابتدا که آل سعود در منطقه ایجاد شد، تنها هدف آنها از ایجاد این رژیم  حفظ رژیم صهیونیستی بود و مطمئن باشید اگر آل سعود سقوط کند 6 ماه هم طول نمی‌کشد که رژیم صهیونیستی نیز سقوط می‌کند. برای حفظ رژیم صهیونیستی آل سعود نیز باید بماند. 

     

    رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه انگلیسی‌ها پس از اینکه آل سعود را در عربستان روی کار آوردند، چند هدف را دنبال می‌کردند، گفت: کنترل مرکز اسلام یعنی شهرهای مکه و مدینه ترویج اسلامی که به ضرر اسلام باشد، و حفظ اسرائیل مهمترین اهداف آنهاست از حضور آل سعود در جزیرة‌العرب بود و اسناد تاریخی نیز همین مساله را اذعان می‌کند. 

     

    وی با اشاره به برخی از این اسناد تاریخی گفت: پدر فهد که حاکم نجد بود قبل از ایجاد رژیم صهیونیستی از دولت بریتانیا به دلیل سرنگونی حکومت عثمانی حمایت می‌کند و بنابراین مساله تنها مساله شیعه و سنی نیست بلکه بحث، بحث فلسطین و قدس است آنها این همه پول خرج کردند تا چهره‌ای زشت، خشن و تکفیری از اسلام نشان دهند. جهاد علیه مسلمین را ترویج کنند نه کافران. همه مفتی‌های وهابی که اکثرشان یا کور یا آبله رو هستند هرگز فتوایی علیه جهاد با کافران و مستکبران ندادند. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نمونه‌های تاریخی برخورد آل سعود با شیعه و سنی و حتی وهابی‌های غیرحنبلی گفت: عبدالعزیز بن‌سعود، مکه، مدین و حتی شهر طائف که سنی‌نشین بود را با فجیع‌ترین شکل تصرف کرد و مردم این شهرها را با خاک و خون یکی کرد. حتی در طائف جوی خون راه انداخت و به هیچ فردی رحم نکرد. 

     

    رحیم‌پور ازغدی گفت: اسلام مدنظر آنها اسلام غیرپاسخگو، غیرمستدل و غیرقابل بحث است آنها فقط یک قرائت که آن هم قرائت حنبلی از اسلام دارند. حتی برخی از حنابله را هم مشرک می‌دانند.

     

    وی افزود: آنها از اسلام امام خمینی (ره) می‌ترسند و به همین دلیل اسلام حنبلی و وهابی را ترویج می‌کنند زیرا در بین شاخه‌های مذهب سنی حنبلی بیشتر از همه با عقل فاصله دارد. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه هیچ عالم سنی یزید را تطهیر نکرده است، گفت: اما وهابی‌ها یزید را تطهیر می‌کنند و این در حالی است که 90 درصد اهل سنت حسینی هستند نه یزیدی. وهابی‌ها در 100 سال پیش پس از اینکه شهر طائف را اشغال کردند به کربلا که شهری شیعه‌نشیون هستند و ضمن اهانت به قبر سیدالشهدا هزاران شیعه را به غارت بردند و هزاران شیعه را در کربلا سر بریدند. آنها در شهر مدینه نیز پس از مقاومت مردم مقابل مسجدالنبی مسجد را خراب نکردند اما تا توانستند غارت کردند. 

     

    رحیم‌پور ازغدی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه اولین کسانی که وهابیت در اسلام را مانند پروتستانیزم در مسیحیت می‌دانستند دانشمندان کشور انگلستان بودند گفت: آنها با وجود اینکه می‌دانستند در دل وهابیت یک نوع تروریستی نهفته است آن را یک اصلاح‌طلبی در جهان اسلام تعریف کردند که به دنبال رها کردن اسلام از خرافه‌پرستی است همان نقشی که برای پروتستانیزم در مسیحیت قائل هستند برای وهابیت در نظر گرفته و آن را ترویج کردند. 

     

    وی با اشاره به سخنان مورخان انگلیسی درباره تسخیر قطیف در عربستان گفت: منطقه قطیف بزرگترین منطقه شیعه‌نشین در عربستان است و پس از عراق بزرگترین منطقه شیعی در خلیج فارس به شمار می‌رود. وقتی آل سعود این منطقه را تسخیر کرد پس از تسیلم شدن مردم این شهر شروطی را برای آنها تعیین کرد که یکی از آنها این بود که این مکان ملک شخصی آل سعود است و همه ساله 14 نفر از بزرگان این شهر باید برای تجدیدبیعت با آل سعود با به همراه داشتن هدایای نفیس برای پابوسی به نزد خلفای آل سعود روند و اگر آل سعود زمانی به نیروی نظامی برای لشکرکشی حتی به خود قطیف احتیاج داشت مردم این شهر باید به آنها کمک کنند. 

     

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان سخنان خود ضمن قرائت پیام امام خمینی (ره) پس از یک سال از حج خونین در سال 67 گفت: امیدواریم دولتمردان آل سعود بر سر عقل بیایند زیرا اشتباهات پشت اشتباهات به نفع آنها نیست.




    موضوع:

    نویسنده : شهید313
    دوشنبه 93/7/28 9:44 صبح


    یک روز، یک حدیث
    تصویر برگزیده
    تصویر برگزیده
    دوستان