کد لوگوهای سه گوشه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

www.faater110.ir

.:: نویسندگان ::.

مدیر وبلاگ: پلاک [66]


صراط الحمید [57] (@)

تسا 110 [36] (@)

خاکریز [12] (@)

تمّار [5] (@)

افسر جنگ نرم [40] (@)

مرصاد [78] (@)

متکلم وحده [23] (@)

فرهنگ قرآنی [1] (@)

چادر خاکی [4] (@)

حجاب فاطمی [55] (@)

به سوی موعود 1 [14] (@)

شهید313 [90] (@)

زینبی ام [0] (@)

علی.. [5] (@)


آرمانخواهی انسان، مستلزم صبر بر رنجهاست؛ پس برادر خوبم، برای جانبازی در راه آرمانها، یاد بگیر که در این سیاره ی رنج، صبورترین انسانها باشی. (شهید آوینی) تماس با ما

ذکر امروز
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

قرآن آنلاین به همراه ترجمه گویا

اسلام کوئست

دروس اخلاق استاد محمد شجاعی

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

آستان قدس رضوی

مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
جامعه مهدوی

مجموعه کلیپ صوتی
«جامعه ی مهدوی»
دانلود کنید:

معیارهای جامعه ی مهدوی در کلام استاد پناهیان

نحوه تربیت صحیح در جامعه مهدوی چیست؟

امام زمان علیه السلام، به خاطر چه کسانی غایب است؟

جامعه مهدوی بدی ها را ذوب می کند

در جامعه مهدوی نگاه عوامانه وجود ندارد

در جامعه مهدوی نفاق، ذلیل می شود

در جامعه مهدوی، مردم به هم محبت دارند

محبت، اسم دین من است

امام شناسی خود را قوی کنید

منبع:
www.snn.ir

موسیقی وبلاگ
آمار بازدید
  • بازدید امروز: 41
  • بازدید دیروز: 59
  • کل بازدید: 446743
  • 4

    رابطه آمریکا با تروریسم، رابطه مادر و فرزندی است/ گلایه دانشجویان از عدم صدور مجوز برای تجمع حمایتی از مردم مظلوم عراق

    در بیانیه 5 تشکل فراگیر دانشجویی کشور آمده است: ادعاهای آمریکا برای تمایل به نابودی داعش و امثال این تروریست‌ها دروغ مضحکانه‌ای بیش نیست و پر واضح است که رابطه آمریکا با تروریسم، رابطه مادر و فرزندی است.

    به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، 5 تشکل فراگیر دانشجویی کشور درخصوص عدم صدور مجوز تجمع دانشجویان مقابل سفارت عراق امروز چهارشنبه بیانیه ای منتشرکردند که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 
     
    بسم الله الرحمن الرحیم
     
     
    «و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین کله لله فان انتهوا فان الله بمایعملونبصیر» (انفال 39)


    با سلام و درود بر پیامبر خاتم صلی ا... علیه و آله و پیروان راستین آن نبی اکرم و خاندان ایشان و سلام و درود خداوند بر شهدای مقاومت و سلام خدا بر پاسداران اسلام عزیز و ملت غیور عراق اسلامی.


    زمانی که شکست های پی در پی جبهه ی استکبار در منطقه اتفاق افتاد و رژیم منحوس صهیونیستی، ضعیف تر و زبون تر از همیشه در ورطه ی نابودی و محو کامل قرار داشت، نقشه ی کثیف تفرقه افکنی و ارائه ی چهره ای خشن از اسلام، تنها راه حل برون رفت از ضربه های سخت بیداری اسلامی به پیکره ی پوشالی استکبار بود.


    کشور های غربی و در رأس آنها، امریکا، به کمک دلار های کثیف نفتی و ارتجاع مذهبی، توانست گروه های تروریستی در سوریه و علیه حرکت عمومی مسلمانان ایجاد کند.


    اما در نهایت، با مقاومت ارتش سوریه و اتحاد مردمی و حضور مدافعان حرم اهل بیت پیامبر(ص)، این توطئه ی شوم در انتخابات اخیر سوریه و رأی آوری بسیار بالای بشار اسد، با شکست جدی مواجه شد.


    این پایان خشونت و وحشی گری نبود. گروهی که خود را به دروغ با نام دولت اسلامی عراق و شام مطرح کرده اند و مشخصاً از سلاح های آمریکایی و دلار های عربستانی ارتزاق می کنند، شکست خود در سوریه را به خاک عراق برده و در مقابل مسلمانان آن کشور صف آرایی کرده اند.
     
    ما دانشجویان انقلابی حامی دولت و ملت مسلمان عراق، پیام آمادگی خود در کمک مؤمنانه به ایشان و اتحاد علیه وحشی گری زائیده ی استکبار شکل گرفته در خاک این کشور را در پنج بند اعلام می داریم:
     
    1- دولت های غربی و امریکا که از ترس فراگیر شدن بیداری اسلامی و قیام مستضعفین در مقابل مستکبرین به لرزه در آمده بودند، با کمک های بی شائبه و احمقانه ی خود، گروه های تکفیری و آدم کش مثل داعش را شکل دادند تا شاید بتوانند زمینه ی تفرقه ی مسلمانان و از یاد بردن مسئله ی وحدت آفرین فلسطین و قدس شریف را ایجاد کنند، اما باز هم این مکر آنها با مدد الهی تبدیل به ضد خودشان گشته و ملتهای مسلمان همگی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی و حکام مرتجع و بی عقل منطقه، متحد و هم دل شده اند. نتیجه ی این اتحاد مطمئناً نابودی سریع تر رژیم صهیونیستی، سقوط حکام نفت خوار و خون ریز و البته خاری و شکست آمریکای جنایت کار خواهد بود.


    2- مردم عزیز عراق که در انتخابات اخیر بار دیگر به اتحاد و اقدام جهت استقلال کشور از اشغالگران و سیاست های ضد آمریکایی رأی دادند، بدانند که اکنون، بیش از پیش، باعث عصبانیت حکام نفت خوار منطقه، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی و آمریکایی گشته اند. آنها در پی این شکست دوباره، به دنبال ایجاد اختلاف و دل مشغولی نخبگان شما به دعواهای سیاسی و خیانت های ملی هستند و بهترین کمک به آنها، دعواهای بی نتیجه ی منفعت طلبانه و مخالف منافع ملی و مصالح اسلامی شماست. البته دشمن شما که دشمن اسلام است، به این نتیجه رسیده که نمی تواند در صفوف مستحکم شما برادران و خواهران مؤمن و مسلمان اختلاف و افتراق ایجاد نماید، لذا بار دیگر دست به خشونت و وحشی گری، آن هم به اسم اسلام و مفاهیم دینی زده است. ما دانشجویان انقلابی ایران اسلامی از شما می خواهیم، که برادران سنی و شیعه و کُردِ ما در عراق، دوشادوش هم، دعوت مراجع دینی را لبیک گفته و برای پاک سازی کشور از لکه های سیاه داعش به مبارزه برخیزند و رضایت خداوند متعال و رسول اکرم(ص) را جلب نمایند.


    3- حال که دولت جمهوری اسلامی ایران، به درستی، آمادگی خود را در کمک به دولت عراق اعلام کرده است از دولت محترم، مخصوصاً رئیس جمهور و وزیر امور خارجه انتظار داریم، تا با شناخت درست از نقش شیطان بزرگ آمریکا و دولت های مرتجع منطقه، مثل عربستان و قطر و اردن در دستور کار ویژه ای این همدستی را برای جامعه جهانی تشریع کند. چرا که ادعاهای آمریکا برای تمایل به نابودی داعش و امثال این تروریستها دروغ مضحکانه ای بیش نیست و پر واضح است که رابطه ی آمریکا با تروریسم، رابطه ی مادر و فرزندی است.


    4- ما دانشجویان پیرو خط ولایت فقیه و عاشقان ائمه ی اطهار(ع)، با نصب العین نمودن فرمایشات ایشان، دشمنان درجه یک و اصلی را هدف قرار داده و به آنها این پیام را می رسانیم که دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان آن، دولت آمریکا، حکام عربستان و رژیم منحوس صهیونیستی را محور شرارت در جهان می دانند و این نکته را مردم عالم به درستی درک کرده اند که هرجا صحبتی از جنایت و تروریسم می رود، یک پای آن آمریکاست. با این حال، گروهک وحشی و از خدا بی خبر داعش که پروار شده از حمایت های آمریکا و حکام منطقه هستند، اگر چنانچه قدم کجی به سمت اماکن متبرکه و شهرهای مبارکه ی عراق بردارد، با اجازه و اذن ولایت مطلقه ی فقیه، به کمک برادران سنی و شیعه ی خود در عراق شتافته و نیروهای مردمی، انتقام حادثه ی عاشورا و جنایت محراب مسجد کوفه و زندان کاظمین و سامرا را خواهیم گرفت.


    5- در پایان، ضمن اعلام حمایت از اقدامات دولت محترم عراق اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی و ارزش های دینی و شکر گزاری به آستان الهی به خاطر هوشیاری مردم مؤمن عراق در مقابله با اشرار، آمادگی خود را جهت مقاتله ای سخت با دشمنان دین و عمال سر سپرده ی آمریکایی داعش اعلام می داریم.

     

    در پایان ضمن گلایه جدی از مسئولین به علت عدم صدور مجوز برای تجمع حمایتی از مردم مظلوم عراق از دانشجویان می خواهیم تا با ثبت نام در کمپین baziche-estekbar.blogfa.com به جمع دانشجویان حامی مسلمین عراق بپیوندند.

     

    بسیج دانشجویی

    تحکیم وحدت
    انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
    جامعه اسلامی دانشجویان
    جنبش عدالتخواه دانشجویی
    28/خرداد/1393
     
    متن عربی بیانیه تشکلهای دانشجویی:
     
    بسم الله الرحمن الرحیم
    الصلاة و السّلام علی رسول الله خاتم النبیین و آله و اصحابه الصّدیقین و السّلام علی شهداء المقاومة و جنود الاسلام العزیز و علی امّة العراق الاسلامیة.
     
    اذا وقع فشل جبهة الاستکبار فی المنطقة و صار الکیان الصهیونی المشؤوم أضعف و أعجز من أیّ زمن آخر فی ورطة السقوط و الزوال الکامل کان برنامج بثّ بذور التفرقة و ارائة صورة مشوّهة من الاسلام الحلّ الوحید للخروج من ضربات الصّهوة الاسلامیة علی هیکل الاستکبار المزیف.
     
    استطاعت الدول الغربیة و فی رأسها، امریکا بمساعدة الدولارات القذرة النفطیة و الارتجاع الدینی، أن توجد المجموعات الارهابیة فی سوریا ضدّ حرکات المسلمین العامّة.
     
    لکنّها و فی النهایة، فشلت هذه المؤامرة الشؤمة فی الانتخابات الأخیرة فی سوریا باختیار الرئیس بشار الاسد بأعلی الاصوات و ماکان هذه کلّها إلاّ بمقاومة الجیش السّوری و الاتحاد الوطنی و حضور مدافعی حرم اهل بیت النبی صلّی الله علیه و آله.
     
    و ماکان هذه نهایة التشدد و التوحش. المجموعة التی تسمّی نفسها زوراً باسم الدولة الاسلامیة فی العراق و الشام و ترتزق من الاسلحة الامریکیة و الدولارات السعودیة واضحاً، أذهبوا فشلهم فی سوریا إلی الأرض العراقی و اصطفّوا مقابل مسلمی ذلک البلاد.
     
    نحن الطلاب الثوریة نحمی الدولة و الامّة العراقیة المسلمة، نعلن رسالة استعدادنا التامّ لمساعدتهم و الاتحاد ضدّ التوحش الذی یکون ولیدة الاستکبار فی خمسة بنود:
     
    -شکلت الدول الغربیة و امریکا التی قد تزلزلت من خوف تعمیم الصهوة الاسلامیة و قیام مستضعفی العالم ضدّ المستکبرین، المجموعات التکفیریة و القاتلة کداعش بمساعداتهم الشاملة حتّی تتوفّر الارضیة لبثّ التفرقة بین المسلمین لینسوا مسألة الفلسطین الموحّدة و القدس الشریف، لکنّها بدّل مکرهم هذا ضدّ أنفسهم بعون الله تعالی فاتّحدت الملل المسلمة جمیعاً ضدّ امریکا و الکیان الصهوینی و الحکام المرتجعة لاعقل لهم فی المنطقة. و نتیجة هذا الاتحاد تؤدی إلی زوال الکیان الصهیونی و سقوط الحکام النفطیة السّفاکة أسرع و طبعاً ستفشل امریکا و تذلّ أکثر من قبل.
     
    -لتعلم امّة العراق الحبیبة الّذین صوّتوا فی الانتخابات الأخیرة للاتحاد و الاقدام لاستقلال بلادهم من أیدی المحتلّین و السّیاسات المضادّة لامریکا، أنّهم أثاروا غیظ و غضب الحکام النفطیة فی المنطقة و الکیان الصهیونی و الدول الغربیة و امریکا أکثر من قبل، و هم إسر هذا الفشل للمرّة الثانیة، ینوون الخلاف بینکم و اشتغال نخبکم بالنزاعات السّیاسیة و الخیانات الوطنیة و أحسن مساعدة لهم، هی نزاعاتکم دون أی نتیجة المطالبة للمنافع الشخصیة و المخالفة للمنافع الوطنیة و المصالح الاسلامیة. طبعاً عدوّکم الّذی هو عدوّ الاسلام، وصل إلی هذه النتیجة أنّه لا یمکن له أن یفرّق بینکم أیّها الاخوة و الأخوات المؤمنین و المسلمین بین صفوفکم المتراصّة، فبادر إلی العنف و التوحش باسم الاسلام و المفاهیم الدینیة مرّة أخری. نحن الطلاب الثوریة فی ایران الاسلامیة نطالب من کلّ الاخوة السّنیة و الشیعیة و الکوردیة فی العراق تلبیة دعوة المراجع الدینیة و القیام بتطهیر بلادکم من لطخة داعش السّوداء و استجلاب رضی الله سبحانه و تعالی و الرسول الاعظم صلّی الله علیه و آله .
     
    -فقد أعلنت دولة الجمهوریة الاسلامیة الایرانیة استعدادها لمساعدة الدولة العراقیة، فنطالب من الرئیس و الوزیر الخارجی دور الشیطان الأکبر امریکا و الدول المرتجعة فی المنطقة کالسعودیة و قطر و الاردن تشریح للجامعة الدّولیة، لأنّ دعوات امریکا لابادة داعش و مثل هؤلاء الارهابیین لاتکون إلاّ کذب مضحک من جانبها و من الواضح أنّ علاقة امریکا بالارهاب کعلاقة الامّ بولدها.
     
    -نحن الطلاب التابعة لخطّ الامام الخمینی (رحمة الله علیه) و عشّاق الائمة الطاهرین علیهم السّلام نهدف الأعداء فی الدرجة الأولی و الأصلیة بوضع توصیاتهم نصب أعیننا و نصل إلیهم هذه الرسالة أنّ دولة الجمهوریة الاسلامیة الایرانیة و امّتها المسلمة تعتبر دولة امریکا و حکام السعودیة و الکیان الصهیونی المشؤوم محور الشرارة فی العالم و قد أدرک الناس فی العالم هذه النقطة أّنّ ید امریکا ملوثة فی أی جنایة و ارهاب یقع فی أیّ مکان. و علی أیّ حال، تنظیم داعش الوحشی الّذی سمّن بدعم امریکا و حکام المنطقة، إن قدم إلی الاماکن المتبرکة و اللمدن المبارکة فی العراق، فنسرع لمساعدة إخواننا السنیة و الشیعیة فی العراق باذن ولایة الفقیه و سننتقم جنایة محراب الکوفة و سجن الکاظمین و سامرا.
     
    -و فی النهایة نعلن دعمنا لانجازات الدولة العراقیة الاسلامیة المحترمة فی دفاعها عن الارض و القیم الدینیة و الشکر لله سبحانه و تعالی لصهوة المؤمنین فی العراق لمقابلة الاشرار و نعلن استعدادنا التامّ لمواجهة صعبة مع اعداء الدّین و الدواعش و هم عمّال امریکا.

    البیان المشترک لخمسة جمعیات الطلابیة:

     
    -التعبئة الطلابیة
    -تحکیم الوحدة
    -الجمعیة الاسلامیة للطلاب المستقلة
    -الجامعة الاسلامیة للطلاب
    -النهضة الطلابیة المطالبة للعدالة



    موضوع:

    نویسنده : شهید313
    چهارشنبه 93/3/28 2:2 عصر


    یک روز، یک حدیث
    تصویر برگزیده
    تصویر برگزیده
    دوستان